Bamsefrulle


Date: 2013-02-17 / Time: 11:24:00
Kategori: / 4 Kommentarer

Godmorgon! 
 
Idag har jag gjort bamsefrulle till födelsedagsbarnet. Sen har vi bara suttit och slappat framför tvn. Vi laddar inför dagens gympass. Det börjar verkligen hända grejer med min kropp nu. Det är så kul! Jag ger verkligen järnet och jag vill och måste nå mina mål nu. Jag har bestämt mig och vill verkligen ändra på min livsstil, för att må bättre och hålla längre i mitt yrke. Jag kommer absolut inte att ge upp den här gången. Det är nu eller aldrig känner jag! 
 
En ny hälsosammare, starkare och snyggare Denice är snart här :) 
 
 En grym motivationsbild. Perfekt kropp enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Läser alltid din blogg, verkligen en toppenblogg!
Har en liten, el snarare två funderingar. När du hade löshår, för jag tror inte att du använder nu så mycket, men när du hade från vart köpte du? vilket rekomenderar du? Ditt var så otroligt fint, såg varken trassligt, eller slitet ut. Kanske nå produkter du kan rekommendera?

Sedan, ja att du har fint hår är säkert nåt du får höra ofta, för du har fantastiskt fint hår och hårfärg. Vore det helt dumt om man bokade en tid och kanske fick nå tips på salongen på hårprodukter och kanske en färgning i nå liknande?. Du har verkligen den färgen jag försökt fått till hemma. Behöver jag säga att det inte går så bra :)

Vore jättetacksam för svar
Mvh Anna

Svar: Taack så mycket! Va snällt! Jag har haft så otroligt mycket olika löshår. Men det bästa håret är helt klart Remy-hår. Håret kommer från 1 person och alla hårstråna är rättvända (fjällskikterna är åt samma håll) Och det är jätte viktigt för att det inte ska bli trassligt och "klättra" på varandra om du förstår vad jag menar :)
Du får jätte gärna boka tid på salongen så kan jag berätta mer om allt du vill veta :) mitt hår har varit trasigt och sönderfärgat. Men med rätt produkter kan alla få ett fint friskt hår :) Jag kan Äntligen säga att mitt är de ;) 124721 är telefonnr. Eller om du vill boka tid på vår hemsida karlavagen21.se

Kram
Dempa

2013-02-17 @ 15:11:13
Postat av: amanda

Hej Denice! Vad kul att det börjar hända saker, då blir man taggad till att fortsätta! Jag har en liten fundering.

Hur tränar du på gym? Bara på måfå eller har du fått något speciellt schema av en PT eller liknande? Och hur äter du? :) Massa kramar, du är så duktig!

Svar: Hej Amanda! Tack för pepptalket, det behövs :) Jag får jätte mycket hjälp av träningstokiga vänner och min pojkvän är grym på träning. Så jag kallar dom för mina "PTs". Jag tränar igenom hela kroppen under en vecka. Dag1: Rygg + 30min cardio. Dag2: Bieceps/mage + 30 min cardio. Dag.3 Ben. Dag4: bröst/axlar + 30 min cardio. Dag5: triceps/mage + 30 min cardio. Dag6: Valfri träning. Dag7. VILA :)
Det är inte alltid vi kör 30 min cardio efter träningarna men vi försöker och har det som mål att alltid försöka orka med det :) Sen lyfter vi så tungt vi bara orkar på gymmet. Inga fis vikter.

Jag äter efter Vemma-Bode planen. Gå in här och kika: http://www.vemma.com/bode/trainer/plan-overview.cfm

Jag dricker två vemma-Bode burn varje dag och äter var tredje timme, 5 mål om dagen :) hoppas du är nöjd med mitt svar.
Dempa

2013-02-17 @ 16:01:36
Postat av: Jessica

Hejja dig vännen!! Du är grymt duktig! Kämpa på nu!! :)

Kramkram

Svar: Taack söta rara!
Dempa

2013-02-18 @ 12:01:25
URL: http://eckas.devote.se
Postat av: Anna

Åh vad schysst att du svarade. Då ska jag ta å boka en tid. Tänkte då ha löshår om det går bra? Vart köpte du ditt? Remyhår har jag fattat. Men undrar vilken sida du rekommenderar att köpa ifrån? Tusen tack! Mvh Anna

Svar: Jaha jag förstår! Bästa sidan för privatpersoner tycker nästan jag är rapunzelofsweden eller happyhair. Det är ju nästan "slumpen" som avgör om du för en super bra hår eller bra hår. Det är faktiskt väldigt olika trots att man är garanterad "superbra" kvalité :)
Dempa

2013-02-20 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]