BBQ


Date: 2013-04-06 / Time: 17:38:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Idag åkte jag ut till Erik och Sarah i Furuvik för lite grillparty. Nina och Anna var redan där :) Men Matte var så snäll och lånade ut bilen så jag kunde ta mig ut. Vi grillade och drack öl i solen! Jätte mysigt! Sen kom Sara och Ed och lilla Freya som jag äntligen fick träffa! Så himla söt och go! Nina kunde knappt slita sig :) hihi

Men nu har jag lämnat fina furuvik och är hemma för lite ombyte. Nu ska jag vidare till Sofia som fyller år och bjuder på födelsedagsfest. Ska hämta upp brudarna alldeles strax :)

Snodde några bilder från Sarah och Annas instagram från idag :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]