Come on Barbies, lets go party! Ha ha ha yeah!


Date: 2012-10-24 / Time: 13:14:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Man skulle kunna tro att dom här dagarna skulle gå mycket saktare nu när man går och väntar på något gott (dvs. resan). Men den här veckan är så fullspäckad med roliga saker och jobbdagarna går superfort.
 
Ikväll ska jag träffa Katja och planera inför SHM, imorgon har vi bord alla tjejer på Fullriggaren då det är Allahelgona-tema, på fredag ska jag ha grill och myskväll med Matte, på lördag fyller Natasha och Lovisa år och då blir det födelsedagsfirande på Terrassen och sen utgång. Sen är det ju söndag. Då ska vi både hinna med att fira lilla Love och Maja. Sen är det bara måndag och tisdag kvar. Sen ååååker vi :D Jag är mer än nöjd!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]