Modevisning


Date: 2012-02-17 / Time: 10:31:00
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Jag tänkte bara påminna er om den här modevisningen som jag skrev om för några dagar sedan. För er som är intresserade så börjar det dra ihop sig nu. Vi har pratat med Tomas och det blir inga extrema frisyrer eller färger alls, utan det kommer vara anpassat till vardagliga frisyrer som vi frisörer kan använda på salongen dagligen :D Inget rosa med rakat på sidorna alltså!

Kom igen och var med. Kommer ju blir superkul! Jag ska få äran att hjälpa till hela dagen också. Skölja och hjälpa Tomas under dagen. Längtar ihjäl mig.

Ni kanske vet vem han är? Tomas Edlund som gör "Gör om mig" på tv4. Han är Wella-tekniker om det säger er något? ;) Wella expert.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; åh, vad synd! Tyvärr kan jag inte annat än i helgen, jag bor i Sthlm och är bara uppe i Gävle då. Nåja, det kanske blir någon annan gång! :)

2012-02-17 @ 12:00:54
URL: http://sofiebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]