KOMA


Date: 2012-08-26 / Time: 17:52:55
Kategori: / 0 Kommentarer

Idag finns det bara ett ord som beskriver mitt tillstånd. KOMA! Helt slut som person och jag orkar knappt prata. Två dagars blev det denna helg och vi har kört på jävligt hårt också. Sjukt att man pallar med det här ändå. Nu får det vara nog med alkohol på ett tag. Men vi har haft såå sjuuuuukt roligt. Vilken sjuk jävla röjfest det blev. Tog ju med mig systemkameran, men den dog efter 10 bilder. Så det blev typ bara iphone bilder, såå himla bra kvallo. NOT.
 
Tack Sandra och alla festdeltagare som förgyllde kvällen igår. 5 av 5 toasts.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]