Bye Dolly!


Date: 2012-08-09 / Time: 22:17:09
Kategori: / 0 Kommentarer

Idag har vi haft en lite förtidig kräftskiva med släkten. Anledningen var att min tremänning från USA har varit här och hälsat på i snart 2 månader och ska åka hem imorgon. Så vi skulle ha en avskedsmiddag för henne. Hon hade aldrig varit på en kräftskiva förut så därför tyckte vi att det var perfekt att avsluta med en sån. Vi hade jätte trevligt och mysigt. Men Dolly (som hon kallas) tyckte att kräftorna smakade apa. Haha!
 
 
Btw så längtar jag så sjukt jävla mycket till Sandras årliga födelsedagsfest/kräftskiva. Jag ska vara nykter fram tills dess och ni kan ju bara förstå hur överpeppad man kommer att vara då :D Bästa vännerna, super god mat, musik på högsta volym, cray cray dancing och galet mycket snaps och visor :D Det där kan vi utmärkt!
 
Lite bilder från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]