Hey I heard you like the wild ones.


Date: 2012-04-12 / Time: 22:49:50
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag fattar mig i tre punkter idag.

1. Brynäs fick mig att tappa andan ett tag! När det var 1 minut kvar kviterade Skellefteå. Fan fan fan! Meeeen Brynäs gjorde snabbt ett nytt mål nästan direkt in i fjärde perioden. Vinst vinst vinst! TUR! Det är alldeles för nära ögat i hockey alltså. Det kan vända på 10 sekunder. Ingen vinst är säker förns domaren blåst i pipan.

2. Annars då, har kommit i kontakt med en jätte söt tjej som ska hjälpa mig med min blogg design. Så himla kul! Jag hatar verkligen min blogg just nu och känner bara att jag vill SPY på den! Men snart så. Då ska det bli förändring här!

3. Jag och några vänner plus lite annat folk har varit med och spelat in en ny reklamfilm för Olearys idag. Jätte roligt faktiskt! Men samtidigt så skämmigt när man vet själv att man är så himla oproffsig när det gäller teater. Men det gav mycket skratt och var jätte roligt trots min svaga insats.

Tur är väl att vi inte alls får veta vilka skämmiga tagningar som dom tar med eller inte. Vi vet heller inte när reklamen kommer ut. Så det återstår att se, Haha! Jag vill inte se! (Klart jag vill) Alla var såklart jätte duktiga!

Jag träffade iallafall en gammal vän som jobbar som ljussättare. Det var lite roligt att det var just han som var där och jobbade idag. Tänkt va roligt att jobba med sånt där ändå. Sjukt va mycket tålamod dom måste ha med omtagningar hit och dit. Vi tog säkert om sista scenen i reklamfilmen 20 gånger. Jag vet att jag är en linslus men när det gäller sånna där saker, när man inte får vara "sig själv", ni förstår, spela någon, då blir det as-pinigt tycker jag. Haha! Fast jag inte alls behöver tycka de så känns det så, men det är väl för att det är så främmande. Jag är ju ingen skådis och har noll erfarenhet av det också. Men däremot är våran lilla Jenny en riktig teaterapa ;)

Lite bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]