Idag är vi duktiga


Date: 2011-09-06 / Time: 22:22:06
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Efter jobbet idag har jag städat hemma. Bäddat rent, damtorkat, damsugigt och skurat badrummet medan Matte har lagat den goda maten. Vilket teamwork ;) Matte är bäst på att lada mat så det är känns tryggt att ha honom i köket. Själv är jag halvbra på mycket så jag gör lite av allt :P

Sen har vi varit i gamla lägenheten och plockat ännu mer av de sista. Blir nog bara en vända dit sen är det så gott som klart där. Dags o säga Ajdö. Den där lägenheten har gjort sitt. Är så förbaskat trött på den! Men jag älskar utsikten fortfarande. Tänk att jag och Matte flyttade in där för 4 år sedan. Helt otroligt.

Nu säger vi godnatt från våran underbara mysiga lägenhet på Valbogatan istället :)


Jag nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]