Första natten på Valbogatan


Date: 2011-05-10 / Time: 23:24:07
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Heej på er! Nu är jag helt slut efter en helkväll med kläd och väsksortering. Jag spyr vad mycket grejer man har. Som man inte sett röken av på ett bra tag. Haha! Nu är iallafall garderoberna proppade. Imorgon väntas skosorteringen. Kommer nog ta ett tag. Ja dör va drygt det är.. Men det kommer bli så jävla skönt när det är klart sen. Man måste liksom ta tag i allt de där innan man kan börja dona med det roliga sen :)

Nu ska jag lägga in NY bilderna på datorn sen blir det sängen. Ska upp tidigt och träna. Ni får lite bilder så fort jag får tid :)

Bild på mig och Katja precis innan jag åkte till NY.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Bilder på lägenheten skulle också vara kul att se ;p Sen när du är i ordning ofc!

2011-05-11 @ 09:59:26
URL: http://mimibodin.blogg.se/
Postat av: Denice

Klart du ska få se bilder ;)

2011-05-11 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]