SUMMERBURST


Date: 2011-06-13 / Time: 18:17:29
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

På fredagen var vi på Grönan hela dagen sen blev det vidare till Josefinas.



Sen när pensionärerna skulle hem..


.. tog vi ungdomar oss en svängom på Stureplan.


Lördag: THE SUMMEBURST DAY ;)
Vi började med en champagnelunch på Maddes altan. Frida var mer intresserad av glaset än att vara med på kortet. Och Madde ska vi inte ens tala om.


Sen drog vi till Utes och tog några drinkar innan vi intog Stadion och var super pepp.


Tjejerna är lite extra glada av att det stog en pelikan i bakgrunden.

Och pelikanen var ingen mindre än Zlatan ;)


Jag är hemskt ledsen men jag kan inte ens förklara för er vad Nina gör här. Det kanske hon kan göra själv? Men om jag skulle gissa så kanske hon går in i någon slags superkoma när hon hör Avicii spela ;)


Sen drog vi vidare till V.


Och här tog batteriet slut. Så det blev inte så många fler kort än dom här ;) Vi hade hur kul som helst verkligen. Tack alla som var med och förgyllde denna helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]