16 Januari


Date: 2011-01-16 / Time: 18:01:31
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej på er.

Matchen igår vad jätte bra. Brynäs vann ju överlägset. Det var ju kul, när man för en gångs skull gick på en match. Efter det så åkte vi till Kalles och fortsatte vår trevliga kväll. Runt halv 1 drog vi vidare till Goya. Man kan faktiskt gå ut och ha kul ändå fast man deffar ;) Själv har jag tänkt att jag ska ligga inne och ruttna i 8 veckor nu, men det kan jag glömma. Gud va trist och jag tänker inte bara kasta bort min tid. Hehe

Idag började jag och Jenny med en morgon PW. Sen mötte vi upp Moa och Thomas på Java för en lunch. Satt där till halv 4 typ. Sen gick jag upp till gymmet och körde lite rygg och mage.

Nu sitter vi i soffan och kollar på tv :) Hittar inte min jävla datasladd till kameran så jag kan tyvärr inte lägga in den endaste lilla bilden jag knäppte igår. FAN.



Kommentarer
Postat av: sanna

finis

2011-01-16 @ 20:48:20
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]