CUFFS


Date: 2011-12-19 / Time: 21:28:29
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har fastnat väldigt mycket för "ankle-cuffs" på senaste tiden. Såg en bild för ett tag sen, och nu är jag fast. Har googlat runt på massor med bilder och dessa är några jag bara älskar riktigt mycket!




 Sen hittade jag även en blogg som visade hur man kunde göra egna. Så det gjorde jag! Två olika tjocklekar. De på bilderna nedan är de tjockaste och de är ca 4 cm. Dom andra är 2,5 cm.

Materialet är av guldkartong som finns att köpa på Panduro. Det var därför jag var så peppad på att åka dit för nån vecka sedan :)




Försökte mig även på ett halsband som jag fick insperation till från samma blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]