Hej din gula fula svamp!


Date: 2011-08-21 / Time: 23:50:27
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag var vi ju som sagt ute och plockade kantareller. Vi bestämde oss för Sätras skogar. Men det var ingen skog för mig inte. Jag hittade ju bara en endaste kantarell jävel :( Och Sandra fyllde nästan hennes lilla hink! Sillen och Matte hittade några stycken dom också. Men inte jag. Och inte nog med det heller. Efter ett tag när jag hade hoppat runt där på stenarna och letat och letat så kollar jag ner i min korg. NÄE! DÅ HAR JAG TAPPAT UT MIN SVAMP! KUL! Jag letade efter den där jag hade gått men den var helt borta :( Så där var korgen tom igen. Tur att jag hann ta kort på den lilla svampen så att ingen trodde att jag ljög sen när vi slöt upp för att skryta om våra plock efteråt. Inte jag dock, men dom andra fick visa sina svampar och vara glada.

Meeen som du är har jag världens bästa kompis och fick ta med mig alla hennes kantareller hem :) Jeeej! Så nu ska det allt göras kantarellröra på rostade mackor i veckan. MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]