En tisdag i Mars


Date: 2010-03-09 / Time: 21:48:34
Kategori: Shopping / 0 Kommentarer

Direkt efter jobbet så gick jag till Absint inne på Winn Hotel och mötte upp mamma, mormor & morfar, morbror och kusinerna. Mormor och Morfar firar 50 år idag. Exakt den 9 Mars för 50 år sedan blev dom tillsammans. Så himla gulligt. Dom är mina störta förebilder när det känner kärlek. Det är så underbart att dom fortfarande är tillsammans. Mormor var 14 och morfar 16 när dom träffades. Det kallar jag kärlek! Vi åt underbart god mat. Entrecote blev det för mig. Tack för en jätte mysig kväll ♥

Nu spelar Matte tv spel och jag väntar på nedladdningen av nyaste DH ;) Ni som kollar på tvn ligger lite efter :) Förstår inte hur ni kan vänta, om ni vet att det finns nyare ute på webben. Haha

Tänkte visa er det jag inhandlade i Estocolmo.
Jacka, Veromoda. Klänning och jeansleggings, H&M. Transparant tröja, Monki.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]