Solen skiner in i vardagsrummet


Date: 2010-07-01 / Time: 21:18:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej mina vänner. Just nu är det syjunta hemma hos mig. Jenny syr in ett par byxor och jag syr upp min svarta långklänning som är en mil lång. Äntligen! Köpte den för 4 veckor sedan och har tänkt på att sy upp den nästa varje dag, men har aldrig tagit mig ikragen. Today is the day!

Jag och brudarna funderar starkt på att gå ner på nån uteservering och ta några glas. Kan inte få nog av det härliga vädret. Känner inte alls för att sitta inne och glo.


Midsommar bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]