Min helg


Date: 2010-08-09 / Time: 18:18:01
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hejsan på er. Ny vecka, nya tag. Helgen har varit grymt rolig. Vi har faktiskt festat både fredag och lördag. Så det blev Slicken på fredagen och Goya på lördagen. Tog inte så värst mycket bilder men några hann jag med.

Igår låg jag inne och myste i soffan med Matte hela dagen. Hyrde film och köpte kinamat. En riktig söndag om man säger så. Sen var vi ute och gick en timme mot kvällningen och kollade runt på alla husen i gävle och så. Där man skulle kunna tänka sig att bo osv.

Ikväll blir det mys hos Jenny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]