Onsdag kväll


Date: 2009-10-21 / Time: 20:06:51
Kategori: Outfits / 1 Kommentarer

Vi börjar med en Dagens:

Idag kör jag på mina snygga boots från Deishman, leggings, Lila tunika från Gina, Leopardtröja från Vila, skinnjackan från H&M, stickad halsduk från Åhléns och min pälsväst från Gina. Har även haft min äskade fransväska till som är så perfekt. Jag får plast med allt i den. Den är från Vero Moda by the way.

Fick även med mig massa produkter hem från skolan. Som tack för hjälpen med städningen osv så fick vi dela på produkterna som fanns kvar på skolan. Hur bra som helst. Vi fick välja en varsin produkt i taget och jag fick jätte bra grejer med mig hem. Alla produkter kommer från Grazette.



Lillasyster har blivit uttagen till Luciakandidat. Så himla roligt. Och om ni lyssnade på klippet jag la in på henne för någon vecka sedan så har ni ju hört hur duktig hon är. Så nu måste ni hjälpa mig att rösta på henne. Hon måste vinna det här och bli Gävles lucia. För hon är bäst.





Kommentarer
Postat av: Frida

klart vi röstar på josse! =)

2009-10-22 @ 03:42:51
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]