Tiden bara rinner iväg


Date: 2009-05-12 / Time: 11:53:42
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Det har verkligen blivit dålig uppdatering nu på den här bloggen. Skärpning Denice!! Men man har så fullt upp hela dagarna och när det är fint väder vill man inte sitta inne. Har haft en super härlig vecka och bara gjort roliga saker. Helgen har varit great. Ska lägga in alla bilder när jag kommer hem idag så ni får se. Bilderna talar bäst för sig själv.

Hittade den här bilden på thebestofgefle från förra helgen. Sötisarna och jag


På fredag sticker jag, Amanda, Jenny, Emma och Sarah till Norge iallafall. Det ska bli as roligt. Längtar verkligen.


Kommentarer
Postat av: sarah

TAGGA OSLO!!

har inte fått tag på brudarna än. hör av mej sen jag :)

2009-05-12 @ 12:34:19
URL: http://sarahharroligare.blogg.se/
Postat av: Emilie, Olivers mamma

Tänkte höra om du är intresserad av att göra en bröllopsuppsättning? Tror inte de ska vara nått jätte avancerat. Har sett bilderna här i bloggen och du verkar jätte duktig. De är min pappa som ska gifta sig lördage den 27 Juni.



Hör av dig om du är intresserad! Kram Emilie

2009-05-12 @ 14:28:19
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Emilie, Olivers mamma

Ja men va roligt.

Du kan inte även tänka dig att sminka också?

Bröllopet är kl 3 på dagen så de finns gott om tid (skulle jag gissa) men vi kanske skulle träffas innan så ni får prova innan?

Sen undra jag lite över hur mycke du vill ha för kalaset ? :D

Kram

2009-05-13 @ 09:40:28
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]