Natti


Date: 2009-12-08 / Time: 22:18:29
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Snart ska jag gå och lägga mig. Har precis kollat på de senaste DH avsnitten. Jag blir helt extas innan jag ska se det. Så himla spännande och jag älskar serien så mycket. Jag har myst ner i soffan med popcorn och ananas och lite julmust. Jätte mumsigt. Imorgon väntas jobb.

Det är fajt i akvariumet också. Kolla in .. tog nyss ett kort.


Jag undrar vad dom håller på med. Pickade lite på glaset så dom skrämdes lite. Men sen simmade dom emot varandra igen. Knasiga fiskar jag har.

Nu gäspar jag alldeles för mycket här. Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: HUH

STAVNING!

2009-12-08 @ 22:34:47
Postat av: Denice

Tycker du att jag stavar dåligt? Hehe Ja, men jag är inget svenska-snille. gör så gått jag kan ;)

2009-12-09 @ 20:08:17
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]