17 December


Date: 2009-12-17 / Time: 17:20:44
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej hej. Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Så fort Matte har klivit ut duschen och klätt på sig, så ska vi åka ut till Valbo köpis och julhandla lite. Jag har inte fått någon ro att göra det på lunchen.. Jag känner mig bara stressad och det blir bara skit av alltihop.
Så nu har vi gått om tid på oss att handla lite julklappar, så jag hoppas att jag kommer bli klar idag :)

Har haft fullt upp idag, har nästan bara klippt vänner :) Skoj och prata om allt mellan himmel och jord.

Ikväll är det Paradise.. Undra vem som åker?


Kommentarer
Postat av: M

Härligt tjejen!

Bor i S-vall men flyttar till Gävle nästa vecka och börjar pendla ist =)



Tänkte faktiskt på dig här om dagen. Skulle behöva lite slingor och klipp snart!

God jul på dig. Vi springer säkert på varandra =)

Hugs!

2009-12-17 @ 17:59:05
URL: http://metrobloggen.se/malinpalmqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]