Söndag


Date: 2009-08-16 / Time: 12:18:06
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Perfekt söndag idag. Inte så bra väder så att man kan vara inne och slappa. Precis vad jag och Matte behöver. Igår blev det ju en hel utedag så vi får ingen ångest av allt ligga inne idag. Sandra och Rickard är på väg hit nu med pizza från american take away. Så god pizza där. Själv väntar jag en tacopizza:) Sen ska vi kolla på film. Gud, det ska bli så skönt att inte göra nånting..

Igår var det en jätte trevlig kväll. Ska lägga in bilder senare och berätta mer. För nu kom pizzan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]