Påskmat


Date: 2009-04-09 / Time: 16:48:38
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Det är verkligen hur gott som helst med påskmat (julmat eller vad man kallar det). Är hos mormor och morfar nu och har precis ätit upp. Är dö mätt nu!

Vaknade 9 imorse och gick upp då, mötte pappa på Lido och åt frukost. Sen skjutsade jag hem honom och låna bilen ut till Camilla och Johnny. Jenny och Sanna skulle bleka tänderna. Ska lägga in bilder på de sen ;) Det vart verkligen hur bra som helst. Nästan 5 nyanser ljusare. Sen åkte vi in till stan igen och Jenny och jag mötte pappa och Ali (video Ali på sätra) och åt lunch. Blev kyckling med ananas för alla 4.

Ikväll blir det iallafall partaj, ska verkligen bli skit roligt. Fixning med Jenny i Amandas lånade lägenhet. Blir förfest hos Emil och sen vidare till slick.
Ha en bra kväll, kanske ses ute ;)


Amanda, hoppas du har det super bra! Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]