China är så gott


Date: 2008-10-08 / Time: 13:17:57
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag vaknade jag kl halv 11 typ, pappa ringde och väckte mig.
5 minuter senare satt jag i blå bussen med pappa på väg till morbrors
 jobb för att tanka den! Rabatt på diesel där ;)

Sen efter det gick vi och åt på det vanliga stället, hehe .. China på söder!
Det blev kyckling med jordnötssås, cola, glass och kaffe ;) festlig måltid!

Och nu har jag precis kommit hem, och ska fortsätta skriva på hemtentan.


16.06

Nu har ja skrivit typ 3 sidor på tentan.. orkar inge mer idag! Får hjärn-verk!
Håller på och lagar mat nu. Matte kommer väl hem vilken sekund som helst.
Det blir potatis, kött och brunsås ;) Mumsigt!

Ikväll blir det tv-mys med brudarna :) Hos Amanda eller här, får se!
Men vi har besluts ångest vad vi ska titta på, är massa bra på tv idag!

Pratar med Sarah Thegerström nu på msn, åååh va jag saknar henne! Love you, kom hem snart!


Från Studentkryssningen ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah alskling!

saknar dej sa mycket...

2008-10-08 @ 16:15:45
URL: http://sarahochmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]