Surfers paradise ♥


Date: 2013-04-08 / Time: 13:19:00
Kategori: / 3 Kommentarer

Sitter och kollar på bilder från Australien och ställena vi ska besöka när vi åker dit. Vi landar i Brisbane som är ett av våra måsten att utforska. Sen ska vi bland annat till staden Gold coast där stranden Surfers paradise ligger. Det är ett riktigt stort måste, som ni säkert förstår! Alltså, när man läser om Australien vill man typ bryta ihop för det verkar vara så otroligt vackert! Jag vill verkligen prova att surfa när jag är där också! Det är en punkt på min "bucket list". Jag tror nog mest att vi kommer att röra oss runt i delstaten Queensland och förhoppningsvis ner till delstaten New South Wales där Byron Bay och Sydney ligger. Vi får se! Det kommer iallafall bli en riktigt spännande resa det här!
 
Har ni några erfarenheter från Aussie så får ni gärna dela med er :D Allt är av intresse! ♥


Kommentarer
Postat av: Tova

Denice, som gammal Aussiebo vill jag gärna tipsa en massa inför avfärd :) Jag har vänner och bekanta lite överallt och just i Surfers bor en kompis släktingar vilket gör att jag blivit rundvisad till alla smultronställen. Ska ni ta er runt i bil eller buss?

Svar: Jaa men gud va roligt! Vi vill jätte gärna ha alla tips du kan komma med :D Jag vet faktiskt inte riktigt, men jag hoppas helt klart på bil!
Dempa

2013-04-08 @ 13:23:32
Postat av: Tova

Toppen (jag älskar att prata om Australien). Bokar in mig hos dig nån gång för att bli av med det solblekta håret i september ;) Bil är toppen, kan ge tips om bra bilhyrningsbolag och så också!

Svar:
Dempa

2013-04-08 @ 22:06:50
Postat av: Tova

Här är en liten film som min kompis Johan gjorde efter vår roadtrip från Sydney-Cairns (3,5 veckor).
http://www.youtube.com/watch?v=YRdhxJfQzmk

2013-04-08 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]