Födelsedagslördag!


Date: 2011-09-03 / Time: 17:17:11
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Idag vaknade Matte och jag utvilade klockan 9. Så tog med oss slapptaskan Nina och åkte till Scandic och åt frukost. Så otroligt lyxigt med en megafrulle en lördag som denna :) Kul och äta på gamla jobbet också. Man tänkte ju alltid när man jobbade att man skulle gå dit och äta och bara njuta av att se alla andra jobba och själv sitta där och slappa i en soffa ;)

Sen åkte vi hem till Matte och städade ur det sista i köket och så. Nu är nästan allting borta där. Så skönt!!!
Sen mötte jag upp Natasha och Frida så gick vi på stan en sväng.

Nu håller jag på att fixa mig. Håret och kläderna kvar nu bara! Suck! Må allt gå bra nu då!!
Ikväll fyller en av mina favoritkillar 25år. Så vi ska till Mingel för att fira honom där. Han har styrt ihop en sjudundrande fest. Ska bli grymt kul :)

Grattis Rickyboy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]