Ett rop på hjälp!


Date: 2011-09-01 / Time: 10:24:07
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Jag ska göra mitt gesällprov den 26-27 November i år. Jag har modeller till alla momenten förutom ett. Jag har inte hittat någon bra färgmodell än. Jag behöver en tjej/kille med minst 3 cm långt hår. Helst ofärgad sedan tidigare. Men även någon som är ljusbrun, mörkblond, blond m.m. som har mörkare utväxt.

Personen ska färgas med en och samma färg från botten till toppen. Minst två steg ljusare än sin naturliga färg. Någon som känner sig manad? Hör av er här på bloggen, eller på min mobil: 0737394948 :)


Har fått tag på en jätte bra modell nu! :)


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag!

2011-09-01 @ 11:22:11
URL: http://joforsberg.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack jojjo! Verkligen! Men du är för mörk :( Har fått tag på en bra tjej som nappade! :D

2011-09-01 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]