OLEARYS


Date: 2011-10-06 / Time: 22:50:01
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Ikväll har jag varit på Olearys med Frida, Sandra och Katja och kikat på hockey. Jenny jobbade såklart och serverade oss :) Brynäs förlorade tråkigt nog men maten var god iallafall ;) Olearys är absolut bästa sportstället i stan! Skulle aldrig välja något annat.

Har glömt att visa er gårdagens outfit. Så här kommer den innan jag ska gå och lägga mig i sängen med min älskling och sova.

Kjol, Åhléns. Tröja, H&M. Halsband, Thailand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]