God morgon från Thailand


Date: 2011-03-23 / Time: 03:53:43
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu bor vi på Koh Tao och det här är våran andra dag här. Igår åkte vi till en underbart liten ö precis bredvid, Nan Gyuan heter den det är den fonaste platsen jag någonsin varit på. Så jävla underbart o jag har tagit så mycket kort som ni ska få se sen :) Just nu sitter vi på ett café och äter frukost. Vi ska strax hyra moppe och ta n trip runt ön ;) "det ska bli ett intressant nöje och hemlig resa" som jag råkade slänga ur mig utan att tänka när ja skulle flytta. Så det kör vi fortfarande på om vi ska göra något kul :) haha Igår kväll festade vi loss på stranden, så vi är liiite trötta idag. Men vem hindrar de? :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]