Födelsedagsfest ikväll


Date: 2011-03-12 / Time: 16:58:44
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Efter vi lämnade av tvn hemma hos pappa, tills jag får min egen lägenhet så åkte vi och käkade lunch på Tennstopet. Hör och häpna, jag tog inte Ceasarsalladen idag. Och det har då fan inte hänt på ett halv år. Jag tog istället Mozarellafylld kycklingfilé som var minst lika gott (fast bara nästan)

Sen har jag, Sanna och Crille strosat runt på stan och köpte lite små saker till ikväll, en flaska vin, strumpbyxor och ett supersnyggt läppstift.

Nu ligger Anette, Frida och jag i min soffa och kikar på Brynäsmatchen. Ska snart ta mig i kragen och börja fixa mig lite. Det är bäst att börja tidigt så det inte blir någon stress precis innan man ska gå, då går allt oftast fel och man känner sig skit ful hela kvällen sen ;) Det vill vi inte.

Kvällens aktivitet är alltså födelsedagsfest för Jempa. Vi börjar i hennes lilla etta för att sedan dra ut och slira lite. Ska bli super kul. Även fast inte alla älsklingar är samlade och kan fira denna dag med oss. Miss you girls in Estocolmo.



Kommentarer
Postat av: Emma

And we misss u girls!! ;)

2011-03-12 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]