It's just brown long hair, but I love it.


Date: 2011-07-12 / Time: 14:43:47
Kategori: Outfits / 3 Kommentarer

På lunchen tog jag tag i min menlösa knut på skallen. Tvättade håret och fick tillbaka mitt älskade svall. Jag trivs så himla bra i mitt hår. Jag tror att jag har haft såhär sen ettan på gymnasiet. (huh??:O)  men jag kan inte tröttna. Och jag bara älskar när det är lockigt. Det är så jag! Jag tänker ganska ofta vad jag skulle kunna göra med mitt hår för att det ska bli bättre än vad det är. Men jag kommer aldrig på något annat som jag vill ha och som jag kommer trivas i bättre. Jag älskar både färgen och längden som den är. Varför byta om man är nöjd tänker jag då?



Kommentarer
Postat av: sara

hur lockar du ditt hår?

super fint:)

2011-07-12 @ 23:18:51
Postat av: Lina

Super fint!;) har du nå löshår i på bilden ? :)

Kram lina

2011-07-14 @ 11:05:51
Postat av: Denice

Tack snälla! Jag lockar mitt hår med en plattång. Min är från GHD och på salongen har vi HH simonsen.



Jag har löshår på bilden. Det är ca 1 dm längre än mitt egna.

2011-07-16 @ 20:42:20
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]