NELLY HIGH HEELS


Date: 2011-01-18 / Time: 19:53:50
Kategori: Anything/Everything / 9 Kommentarer

På lördag kommer Nelly High Heels till Goya. Det var ju helt jävla galet i somras så dit måste jag bara. Dom 99 första tjejerna får ju gratis skor från Nelly. Så jävla bra! Och man måste ju verkligen komma i tid. I somras var jag på stan på dagen och då var det redan kö. Jag kan ju bara tänka mig hur det kommer bli på lördag. Jag får väl tälta där då!

De första 150 gästerna får iallafall en goodiebag ;) Och Telia som är kampanjens huvudsponsor kommer även lotta ut en som vinner en helt ny iPhone 4 och fem tjejer vinner extra skor! (Hoppas det blir jag)

Och nästan det bästa av allt. Idolerna kommer dit. Dom ska ha bord och deras "efterfest" efter deras konsert på Läkerol Arena. Fattar ni. IDOL OLLE! HALLÅ?! Lovan höll på och svimma när jag berättade de. So be there!



Jag ska även ha en tävling i bloggen lite senare ikväll, kika in om en timme ungefär. Då får ni svara på en fråga och sen kommer jag att välja ut en tjej som kommer vinna ett par skor från Nelly, fri entré och före i kön till Nelly high heels på lördag ;) Hur bra?????



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååååååååååååååååå

2011-01-18 @ 20:07:23
Postat av: Frida

MEN DE KOMMER BLI SÅ GRYYYYMT!!!!!!! ;)

2011-01-18 @ 20:10:09
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

SÅÅÅÅÅ GRYM...T!!!!! ;)

2011-01-18 @ 20:23:28
URL: http://sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Anonym

shiiiiet, hade totalt glömt bort! tur att du påminde mig! :)



älskar din blogg!

2011-01-18 @ 20:24:26
Postat av: Lovan

Kommer bli BÄST.

2011-01-18 @ 20:26:31
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: sanna

du fick en liten länk av mig ;)

2011-01-18 @ 20:31:42
URL: http://sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Anonym

Läkerol ? nää du, nu blev de fel va ;)

2011-01-18 @ 21:49:44
Postat av: Anonym

det ÄR på läkerol.

konserthuset frågetäcken skulle de ju bli ! så de kan gå.

2011-01-18 @ 21:52:01
Postat av: Mia

Men va roligt.. det ska jag försöka gå på.. fast jag är bara 18.. jag kanske kommer in ändå..

2011-01-19 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]