Duktig tjej


Date: 2011-08-07 / Time: 18:20:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har jag städat hela lägenheten plus att jag äntligen har tagit tummen ur röven och packat upp resväskan sen Marmaris :) Det känns jätte skönt och nu ligger jag bara i soffan och kan slappna av. Imorgon börjar jag som sagt jobba igen efter tre underbara semesterveckor. Det går så fort när man har roligt. Men så är det även på jobbet med, tiden bara springer iväg. Och drygt tre månader ska jag göra gesällprovet. Gaaaaaah!


Äntligen har min saknade vän Sanna kommit tillbaka från sin tågluffning. Åå vad vi ska ses snart Sanna! KOM HIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]