14 November


Date: 2010-11-14 / Time: 17:28:07
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej hej. Igår blev det tidig hemgång för mig. Orkade inte gå ut. Vi har hos Lovisa till typ 11, sen drog vi hem till Sandra för mer dricka och Buzz. Men sen åkte jag och Lovisa hem. Och resten gick ut. Men ändå sov jag till 12 idag. Trött så inninorden var jag.

Men det har varit en mysig dag med pappa, fika på mingel med Sanna, Emir, Frida och Lovisa som jobbade. Sen nu ska jag hem till Natasha och ha tjejkväll och fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]