Resfeber?


Date: 2010-07-23 / Time: 14:31:28
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är det bara 30 minuter tills vi ska packa in allt i bilen och dra iväg mot Arlanda (I Sverige tjejer!).
Halv 9 lyfter planet från detta kalla 16+ molninga land och blickar framåt mot Turkiet med hela 40+ skinande sol :) Någon som är avis? Förhoppningsvis kommer det bli en varm nästa vecka för er också här hemma! Nu har jag packat klart allt som jag hade på packlistan. Man glömmer ju alltid något ändå, men det gör inget.

Den här veckan ska bestå av avkoppling, dvs. inge löshår, nagellack, lite smink, knut i håret m.m. Ni fattar. Gud! Jag vill bara åka nu. Att vänta är det tråkigaste som finns. Vänta på andra, vänta i en kö, vänta på att få de man vill ha. Drygt! :)

Hejdå suckers! Kommer sakna min familj och mina tjejer så himlaaaaa mycket. ÄLSKAR ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]