Dröm sött


Date: 2010-01-25 / Time: 23:25:35
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hejsan mina kära vänner. Nu har jag precis kommit hem från Jenny penny benny. Har varit där och kollat på Paradise med Sandra och Lovisa. Så mysigt.. Vi gosa underfilten och hade tända ljus.

Inatt åker Lovan till Spanien :( Lyckost. Även fast det inte är så varmt där, så skulle jag bli överlycklig om jag också kunde åka iväg någonstans.

Nu ska jag och Matte gå och lägga oss.. Jag är supertrött, har ont i halsen och är förkyld :(

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]