Lördag och inflyttningsfest


Date: 2010-02-20 / Time: 18:36:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Go kväll skulle man väl kunna säga, klockan är ju ändå halv 7. Idag har jag jobbat till 3. Sen gick jag hem till Justine och åt lite mat och fixade lite med hennes hår. Sen gick jag hem till Sandra och nu har vi bara slappat på soffan och ätit gurka och dipp och lite lösgodis. Sandra har precis hoppat in i duschen så jag passade på att sätta mig här.

Vi ska hem till Sanna idag på inflyttningsfest. Det blir nog lite folk så det kommer bli jätte kul. Vi vet inte vad vi ska ha på oss än bara (i-lands)

Alla bilder får ni imorgon, både från igår och ikväll. Ha det fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]