23.07


Date: 2010-12-21 / Time: 23:07:16
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu har jag och Matte varit i Sätra och fixat klart det sista med julklapparna. Nu är jag helt helt klar. Ingenting behövs mer förutom något plagg till mig själv. Så imorgon ska vi tjejer ut till köpis (som resten av gävle) för att trängas om att hitta en outfit. Jag har dock väldigt låga förväntningar. Haha

Nu ska jag faktiskt stänga av tvn och datorn och lägga mig. Jag ska till kiropraktorn innan jobbet imorgon. Snark. Men jag har fortfarande ont i ryggen så detta måste fixas. Godnatt..

Ååååå längtar till julafton!!!



Kommentarer
Postat av: S

Jag vill också med och trängas i Valbo!

2010-12-21 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]