Matchen är i full gång..


Date: 2009-10-17 / Time: 17:01:01
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Hej igen sötisar. Nu sitter vi ett jäkla gäng hemma hos oss och kollar på hockeyn. Det är jag, Matte, Norling, Holmsten, Falk, Matte och Jessica. Jag ska börja fixa mig om ett tag. Men jag är fortfarande lite små seg. Har precis ätit en tallrik nudlar.. Åt inte ens upp allt.. Hur ska då kvällen gå? :) Åt i och för sig en hårdmacka med leverpastej också. Närå.. Men jag ska inte bli så full. Det blir förfest hos Sanna och sen får vi se om vi kanske hamnar på någon mellan fest innan krogen. Lite tveksam till de, det är ju så tråkigt väder.. Så man vill ju helst inte gå ut. Det blir Goya ikväll. Det bästa alternativet på lördagar. Ska bli jätte roligt. Har köpt en ny klänning som jag tror att jag ska ha också. Får se om det kanske blir en dagens innan jag beger mig.

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så fin hårfärg! vad heter den? vilket märke är det? ha en trevlig kväll!

2009-10-17 @ 23:14:54
Postat av: Lovisa

heeej hjartat!! snart e jag hemma, saknar er jatte mkt.. loveee

2009-10-18 @ 02:11:56
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Denice

Hej hjärtat. Jaa, jag har längtat efter dig också!!! Ring så fort du är hemma. Love



Och min hårfärg heter 4,3 (wellas färg har jag använt, men det spelar typ ingen roll vilket märke det är, färgen är den samma)

2009-10-18 @ 11:21:59
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]