091015


Date: 2009-10-15 / Time: 11:18:05
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Jag har sett att förra inlägget har väckt många minnen, saknade relationer och frestelsen att få tillbaka sin nätta kropp. Jag älskar att kolla på gamla bilder, fast man nästan kan spy på hur man såg ut själv.

Tunnan hade svin många bilder.. Ska gå dit någon dag med ett usb och ta allihopa :) Nu tog jag bara dom vi själva var med på. Sandra ska också gå hem till sin pappa och tömma datorn på bilderna från 71an tiden. DÅ kommer vi att dö :) Lägger ut dom direkt när jag fått dom.

Om en timme ska jag möta pappa nere på Kina och äta lunch, bara han och jag. Mysigt :) Så innan det tänkte jag ta ett bad. Det känns mycket bättre i foten när jag badar. Hur kan det komma sig?

Talk to you later ♥



Kommentarer
Postat av: Liza

Värme lindrar .. likasom att du kan ha en vete kudde på magen när du har mensvärk, lr som att folk med rematism badar i varma källor .. that´s why ;)

2009-10-15 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]