New nails and New moon


Date: 2009-11-16 / Time: 15:37:48
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Camilla ringde vid halv 1 och hade fått en lucka. Så jag kilade ner och gjorde om naglarna. Det behövdes verkligen. Nu är dom rosa och glittriga, fast i en ny nyans än vad jag har haft förut. Jag är jätte nöjd. Älskar rosa!

DH avsnittet var superroligt och bra. Nu har jag lite panik till nästa bara. Ska faktiskt ladda ner True Blood och börja titta på det ikväll tänkte jag. Har inte känt nå sug efter den serien innan, men nu har jag tittat på ett avsnitt på Canal+ och det var jätte spännande.

Jag längtar som faan till Twiligt New moon på fredag. Jag ska gå på premiären! Nanananananaa ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]