Shopping dag


Date: 2009-05-03 / Time: 18:17:06
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har jag och Matte ätit frulle i sängen och kollar på robinson. Sen kom Jenny och Lovisa och hämtade mig, så åkte vi till Valbo köpis och kollade runt lite. Jag köpte ett par skor, helt underbara! Också blev det 3 par kallingar och ett par shorts tll Matte. Strax ska jag laga lite mat och så blir det slappning framför tvn.

  

Jag och Matte beställde ju löshår för typ 3 veckor sedan och i förrgår fick vi äntligen de :) Så nu har vi lagt in annonsen på blocket. Gå gärna in och kolla. Är ni intresserade så är det bara höra av er så hjälper jag er med färg och isättnings sätt.

http://www.blocket.se/vi/21494001.htm?ca=5_s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]