Min första riktiga klippkund


Date: 2009-05-14 / Time: 10:30:47
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Det var lilla Casper, 9år från Falun. Han var en av killarna i klassen som vi stylade för några veckor sedan, men gröna tuppkammar och dödskallar i håret. Efter den dagen har han velat klippa sig på frisörcentrum sa han och idag blev det av. Och hos mig :) Han var super gullig, men blyg såklart. Han läste på en bok nu sa han, på 700 sidor och det var inte fösta tjocka boken heller. Helt otroligt. Jag har själv inte läst en enda. Och det är helt sant. Och sjukt! Men det är så otroligt tråkigt och det lockar inte mig ett skit. Så jag besrättade de för honom och då sa han: Är inte de lite skämmigt? Hahaha.. Ja ba: Joo verkligen. Det är därför det är våran hemlighet. :)

Nu har vi lite kaffe rast, vet inte alls vad man ska göra av resten av dagen. Igår klippte jag en väldigt kort page, så idag får det bli något helt annat.

Ha en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Emilie, Olivers mamma sambo med Jimmy

hej hej, jag igen :D Vad tar du får hår och istättning? :D Kram emilie

2009-05-14 @ 14:17:55
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]