God kväll


Date: 2009-06-07 / Time: 21:49:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har precis kommit hem från en super härlig dag. Har varit och röstat med Amanda, Matte och Anders sen åkte vi och fiskade i bönan. Tyvärr fick vi ingen fisk :( Sen åkte vi runt lite och kollade på alla fina huset. Man kan verkligen drömma sig bort och får så mycket idéer själv. Man blir sugen på att flytta!

Nu är det valvakan och jag ska precis lägga mig i sängen bredvid Matte och kolla. Det är så spännande.

Skriver mer imorgon, så ska jag uppdatera helgen. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]