Ge mig mer sol


Date: 2009-06-17 / Time: 00:18:33
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

Idag när jag cyklade ner till salongen kändes det som att vädret var på rätt spår igen. Det var soligt, men inte super varmt.. men ändå kändes det bra! Tog mig en kopp thé och gick ut och satt mig på en av stolarna utanför dörren. Där var det jätte skönt.. solen bara stekte. Då kom Ida och Lotta som hade varit och handlat lite på Time. Sen satt dagen igång. Idag har inte jag haft nå egna kunder. Har mest kollat på. Men det har varit jätte roligt och lärorikt. Sen kom Apel ner efter lunch och skulle klippa och färga sig hos Ida. Hann inte se resultatet innan jag gick. Men vi ses ju ute i svängarna rätt ofta så jag får kolla då.
Följde med Amanda till tatuerarn och hjälpte henne lite med smakråd innan hon skulle börja. Då åkte cyklade jag vidare till stan och mötte upp Jenny, Jusse och Sanna. Gick runt och kollade lite. Fick med min en midsommarklänning och två borstar och en puderborste hem :) Härligt!

Sen har Sandra och hennes kille Linus varit här och klippt sig. Sandra slingade jag också. Dom blev jätte nöjda och jag med såklart. Det är så roligt måste jag säga! :D Vilka förändringar.

Strax efter 9 gick jag, Sanna, Jusse, Helena och Pilar till Berggrenska och tog en öl. Det var så jävla gott. Mmmmmums!
Nu ska jag gå och lägga mig. Vill lägga upp massor med bilder sen vi var och fiska, och sen i torsdags när jag, Sandra och Madde var ut. Men det får bli när datorn slutat fuckat sig. Vi har typ fått virus. Det är så seeegt. Vill att ni ska få se dom!

Saknar Matte nu. Han jobbar tills 4 i natt :( Tråkigt. Men då blir han ledig imorgon :D Så det är ju ändå bra!

Godnatt sötnosar


Kommentarer
Postat av: -Oliver med twist- Mamma Emilie

Kl 11.00 på nästa lördag passar de dig? Ska vi komma till dig eller du till oss? Allt bra annars? KRam från oss

2009-06-17 @ 17:27:07
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Idaho

ja, ja har inge själv.. ja e lite mellan blond!

2009-06-17 @ 21:36:51
URL: http://iiddaaho.blogg.se/
Postat av: -Oliver med twist- Mamma Emilie

Ja du hon ska väl ha en uppsättning, antar att de är en ganska vanlig med lite lockar och sen skulle hon ha lite blommor i de. Sen om du kunde sminka henne också annars så fixar jag de, men de vore trevligt att slippa :D hihi men kl 12 går säkert bra jag ska höra efter riktigt!



Ha en trevligt midsommar, hälsa matte! Kram från oss!

2009-06-19 @ 09:41:43
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar det att bara köpa löshår utav dig? :)

2009-06-22 @ 17:00:00
Postat av: Denice

Löshåret kostar 650 kr och är 54 cm långt och 1,3 meter brett.

2009-06-22 @ 18:28:34
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]