Trötter


Date: 2009-08-28 / Time: 21:00:22
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Vi hade verkligen jätte roligt igår och mycket hann vi med. Tipspromenad, minigolf, allsång och matlagning. Vi blev indelade i grupper och mitt lag var såklart bäst :) Med mig som lagledare :P Vi hade alla rätt på tipsrundan och fick bäst genomsnitt på minigolfen. Vi gjorde även supergod mat :) Svinkul! Alla priser innehöll hårprodukter, precis vad man behöver och vill ha! Jag fick ett schampoo med melon doft och en inpackning.
Har inte lagt in bilderna än, men dom kommer.

Idag kom vi hem till Gävle klockan 2. Då gick jag och hälsade på Ida och co på salongen :) Sen gick jag på stan och köpte mina stövlar som jag har gått och väntat på i en vecka nu. Men idag hade dom äntligen kommit. Så nöjd. Köpte även en fransväska :)

Sen när Sandra slutade vid 6, så åkte vi till Max och åt. Sen ut i skogen bakom Sätras vattentorn och plockade svamp och blåbär. Själv så hittade man inte en enda jävla svamp :( Matte hitta massor.
Sandra och Matte står i köket hos oss och rensar nu och jag och Tunnan sitter vid en varsin dator. Är verkligen helt slut från igår. Inte så konstigt heller ... hehe

Nu är äntligen Emma in the town. Ska träffa henne och Jenny imorgon. Ska bli så kul.. Så ska vi ha lite kramkalas.
Snart blir det stekta kantareller med smör och salt och även en blåbärspaj :) Muuums


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se stövlarna!!

2009-08-28 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]