Onsdag


Date: 2008-11-12 / Time: 13:39:57
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Håller på och lagar mat nu, ska ner på stan vid tre och vill inte gå hem och laga mat då till Matte. Så jag gör det nu istället :) Låter som att Matte är lite bortskämd. Jaa, det är ju jag som lagar mat varje dag. När han slutar kl 4 och kommer hem, står maten på bordet varje dag. Men då slipper jag nånsin ta reda på disken :D Och eftersom jag älskar att laga mat så går det hur bra som helst :D

Snart kommer Sarah hit, äntligen! :) Så ska vi kramas och prata av oss! Sen ska jag ner på stan som sagt med Frida och Sandra och kolla runt lite. Har redan handlat det jag ska ha på lördag så det är ingen panik iallafall med att hitta något :)Och senare ska ja klippa Amanda som det ser ut nu. Annars har jag inga mer planer.

Dagens




Kommentarer
Postat av: ..

vart har du köpt halsduken?

2008-11-14 @ 03:50:37
Postat av: Denice

Hej! Halsduken är från Spanien, men liknande har jag sett på H&M och Åhléns i veckan! :)

2008-11-14 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]