Harry Potter maraton


Date: 2008-11-04 / Time: 13:29:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Igår kollade jag och Amanda på Harry Potter, den vises sten. Och ikväll blir det andra filmen, Hemligheternas kammare. Fast ikväll blir vi några fler som ska titta.. Frida och Nina kommer också! :) Och sen blir det en film varje dag tills vi sett alla. Det finns förtillfället sex filmer.

Kom hem från skolan för en timme sen. Hade första lektionen i Ekonomisk styrning och analys A och igår var det första lektionen i Affärsredovisning A. Det är en hård start känner jag och mycket anteckningar.

Har nytt beställt en julklapp från farmor. Nytt långt löshår tills i vinter ;) Tack så mycket i förskott grandma! Men jag får det inte förns i jul och behöver det inte innan heller. Det gäller att planera. Nu när det var sånt bra erbjudande på håret så var det bara och slå till plus att det är super bra! Sitter och lyssnar på Tattoo med Jordin Sparks.. Den är så mysig, vill bara lägga mig i soffan o lyssna. Men det har jag inte tid med.

Ska ner på stan om ett tag med pappa och köpa ny kurslitteratur. Har inte vetat vilka böcker man skulle haft innan så nu är det lite bråttom. Bara de tre böckerna till Affärsredovisningen kostar 920 spänn plus att jag ska köpa två böcker till den andra kursen och dom är mycket tjockare än de andra tre och då kommer priset också vara högre.. Jaa spyr va dyrt det är!

Det är tur att man har pappa och mamma! Puss och tack, love you!!! ♥

Måste bara passa på och visa en bild som jag tycker är så läcker, om ni inte redan har sett den. Bäbisen är gjort av marsipan och den ser så riktig ut och så gullig. Kan inte förstå hur någon skulle vilja äta upp den lilla stackaren! Det skulle inte jag vilja göra iallafall och andra sidan är jag inte så förtjust i marsipan heller. Men det går i om det är på en tårta :P hehe ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]