Lite om mig


Date: 2008-12-18 / Time: 23:54:00
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer



Sötast: Amanda

Älsklingsmat: Kinamat

Rädd för: Myror, mörker och gå hem ensam

Egenskaper: Snäll, barnslig och rolig

Framtidplaner: Få mycket god ekonomi och flytta utomlands med Matte

Favorit färg: Rosa och svart

Älskar att: Shoppa, resa och vara med Matte

Hatar att: Stå i kö, frysa och ha hicka

Saknar: Sommaren och värmen

Gillar att: Vara med vänner och festa

Det första på morgonen: Går på toaletten :)

Det sista på dagen: Håller om Matte

Daglig rutin: Frukost, kan inte vara utan att äta frukost

Favorit drink: Finns många, men röda drinkar

Vill helst slippa: Någon sjukdom

Vidrigaste: Falska människor och pedofiler

Finaste: Människor som hjälper andra behövande

Behöver just nu: En ny mobiltelefon

Tacksam för: Att jag är frisk och har mina underbara vänner

Dansar till: Nästan allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]