Fredagfredagfredagfredag


Date: 2013-02-22 / Time: 08:24:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Fan va uunderbart! Det är fredag, igen! Den här veckan har ju sprungit iväg den också. Likt alla veckor under 2013 hittills. Inte en enda vecka har jag upplevt som seg och jobbig. Men jag ropar inte hej, det kommer väl.
 
Igår överaskade Matte mig med en jätte god middag efter träningen. Jag älskar ju lax, och rökt pepparlax är mitt godaste. Tror ni inte att han har köpt nyrökt pepparlax från hans kompis Peter, som jobbar med att röka fisk. Sen hade han gjort potatissallad med gräslök, ruccola och massa annat gott. Jag blev såklart jätte glad och kände mig så ompysslad :)
 
På lördag är vi bjudna hem till Sandra och Rickard på middag. Annars har jag inte en endaste liten plan på hela helgen! Och det känns faktiskt grymt skönt! Jag skulle vilja åka till Kungsberget. Men idag börjar ju sportlovet så jag tror kanske att det är bäst att vänta till ungarna börjat skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]