Lite brunare och samtidigt lite vitare


Date: 2010-03-23 / Time: 15:35:33
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu har jag solat och blekt tänderna :) Känner mig mycket fräshare! Vi har ju ett solarium hemma, så jag solade i det. Men man måste ju ligga minst en halv timme. Det är de som är lite drygt, men nu när man inte har nå bråttom någon stans så går det ju alldeles utmärkt.

Så kör jag samma process imorgon igen, så ska jag nog bli rätt så snygg till på torsdag iallafall ;) Då är blir det utgång med vännerna.

Mamma kommer och hämtar mig lite tidigare än planerat. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen klä på mig. Vi hörs senare!

Har fått mess från Majsen också. Idag har dom varit på havsfisketuren och fiskat tonfisk och snorklat vid reven vid ön Racha Yai. Förstår ni hur bra dom har det?


Kommentarer
Postat av: Eskilmargrete

Hope you enjoyed your visit.

2011-11-30 @ 12:07:26
URL: http://eskilmargrete.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]